Support Desk Service
Wij vinden klantvriendelijkheid en gebruiksvriendelijkheid twee zeer belangrijke termen.
U zult deze termen dan ook altijd terug zien komen in onze diensten en producten.
Het is belangrijk om het voor u niet moeilijker te maken dat strikt noodzakelijk is.
Hierdoor kunt u zonder kennis te hebben van vaktermen een goede en doelgerichte website beheren.
Onze diensten stemmen worden afgestemd op elk nieuw project dat binnenkomt.
Op deze wijze ontvangt u altijd de hulp die perfect bij uw project past.
Niet alleen zorgen wij na het opleveren van een project voor dat u heldere documentatie in de vorm van een handleiding ontvangt, waarmee u alles nog een rustig kunt nalezen, wij bieden ook de mogelijkheid om een (korte) training of workshop te volgen.Webdesign Support Desk
Naast het aanbieden van een duidelijke handleiding die op maat wordt geschreven voor het project en het aanbieden van trainingen en workshops waarin u om leert gaan met het afgenomen product, bieden wij u ook altijd de mogelijkheid om vragen te stellen.
Wij zijn tijdens kantoor uren bereikbaar per telefoon of per e-mail.
Al hebt u jaren na het afnemen van het product nog vragen, dan kunt u altijd gebruik maken van onze supportdesk waarna wij ervoor zorgen dat alles alsnog duidelijk is.
Support desk voor al uw vragen
U kunt gebruik maken van onze supportdesk op het moment dat u een product of dienst bij ons hebt afgenomen, zo kunt u bijvoorbeeld ook gebruik maken van onze supportdesk op het moment dat u een onderhoud contract bij ons hebt lopen. De supportdesk beantwoorden graag al uw vragen.
• Behulpzaam en bekwaamd
• Altijd bereikbaar per e-mail en per telefoon
• Direct antwoord op uw vragen